02-04-2006, 12:19
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Quote:
Originally Posted by tempel
Gewoon gereviseerde remklauw kopen ,bij Golfparts heb ik er twee jaar geleden geloof ik 100 euro voor betaald.Het asje waar plunjer/stelmechanisme op zit gaat achterin vastzitten (roest)Als je de plunjer er uitdraait,zie je achterin een borgring zitten,die heb ik met een bewerkte punttang eruit gehaald.Daarna kun je asje eruit halen en boel schoonschuren.Pas op dat je schoefdraad op as en stelmechanisme niet beschadigd.Hoop gedoe dus.Daarna moet je hevelas ook demonteren en reinigen als mede klauw inwendig en keerring vervangen.Keering en O-ring die in de klauw zit ter afdichting van remvloeistofgedeelte waren niet bij de dealer verkrijgbaar.Het weer in elkaar zette met het losse stiftje die zorgt voor de verplaatsing van de plunjer is ook een geduld vergend klusje.Dus weet waar je aan begint.
Tempel
|
Als je een revisie kit koopt bij de universele onderdelen handel zit alles er bij, dus ook de ring die Ã*n de klauw zit....
|