19-03-2004, 12:59
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,862
|
|
Quote:
Originally Posted by sjampoo
@ Tommy: uitlaat ziet uit als (mooier gemaakt) standaard bocht van G40. Misschien is het een Schrick-S-bocht?
@ Edward: Netjes! Mooie klinken, net afgewerkt! 2f PY blok (incluus dash zo te zien), met wat voor intercooler??
Iedereen is heel voorzichtig met z'n puntjes van kritiek:
- stukje blik dat je uit de slotplaat hebt weg gehaald: bij de VW dealer koop je heeel goedkoop het originele pas stukje.
- Bumpers; zie bovenstaande criticasters,.. maar je (broertje) had de kentekenplaatverlichting natuurlijk ook zilver kunnen spuiten
- Achterruit: Die is ook te krijgen zonder gat (Polo Coupe 1983 in 'kaal' uitvoering),. bij Carglass / Autotaalglas melden, krijg je een originele VW ruit 'ohne loch'
- Waarom geen van binnenuitverstelbare buitenspiegels? Of komen er nog druppel spiegels ofzo op?
- Van welke VW komt het ruitensproeiertankje? En: Zit er wel of geen niveau-schakelaar op de koelvloeistof houder?
|
Sjampoo:
moet je hem vragen
moet je hem vragen
moet je hem vragen
moet je hem vragen EN
moet je hem vragen.
Me broer had hem totall loss gereden, is student en heeft het voor elkaar kunnen krijgen of de auto weer rijdende te maken met behulp van de vorige eigenaar. Ik zei ook al dat ie meteen wat dingen mee moest pakken maar zie het ff van zijn kant.
Hij had hem net een maand toen er een bus in gevlamt kwam (vouw in dak, dorpel krom, voorkant flink beschadigd, achterscherm flink naar binnen), hij kreeg niks terug en kon van vooraf aan beginnen. Nu, na een paar maanden, is de man rete blij dat ie eindelijk weer rijdt.
Ed
|