View Single Post
Old 28-12-2003, 11:01
Antera's Avatar
Antera Antera is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Antera

Uitleg heel simpel allemaal. De set waar Ronald over praat van €800 is een schroefset met hardheid instelbare dempers en niet de set zonder hardheid instelbare demper waar jullie het over hebben.Dus heel simpel. Gaat eens op zoek naar de set van de Hicon TX????? Dan kom je aan een prijs van €789 voor de golf II en uitlopend tot €889 voor een volkswagen passat. Deze prijzen die ik hanteer zijn dus incl de opstuurkosten die ik er ook nopg bij komt dus zit ik er toch niet zo ver naast als jullie me nu proberen wijs te maken. Als jullie gaan zoeken gaarne naar de juiste set.

Prijzen die ik je nu opgeef zijn trouwens allemaal oude prijzen per 1 januari gaan de prijzen nog iets omhoog.

Ook wens ik je veel suc6 als je iets met je dempers krijgt als je ze rechtstreeks bij weitec hebt besteld met de garantie. Een bedrijf wat ze niet voor je heeft gelevert zal dan ook niet zomaar de garantie aanvraag doen waar jij op uit bent aangezien die persoon nooit geld aan je verdient heeft en dus ook geen tijd/geld erin gaat stoppen om jouw garantieaanvraag af te handelen.

Dus Mel en Jeroen enz. Lees AUB eerst even goed voor men oordeelt

En dan nog even wat de groepsaanbod zorgt er dus wel voor dat ik dus onder deze prijzen ga komen. Want hier zit die korting er nog bij en is dat er nog niet af gehaald.

P.S. Voor degene die het dubieus blijven zou ik zeggen bestel ze rechtstreeks. :bow:

En maak zelf een handeltje dan verdien je nog eens wat en kan je het beter doen dan ik het blijkbaar kan.

Mark