Thread: Om te janken..
View Single Post
Old 01-04-2006, 09:54
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Ik heb een aanklacht tegen me lopen, geweldpleging/mishandeling

Vent had dus een bloedneus, knie naar de klote en een opgezwollen enkel... heb ik verdomme !

Hier een verlag:

Donderdag op vrijdagnacht kom ik thuis van een avondje bieren in Utrecht en ik wandel de parkeerplaats op waar mijn hokken voor de deur staan. Ik zie dat van het witte hok de rechter portier open staat, binnenverlichting brand en er steken 2 benen uit de auto -> niet goed dus!

Ik bler: He ! en die vent komt uit de auto. Ik ren er op af en op enkele meters afstand gooit die heaumeau iets naar mij toe... ik weer het af en hoor iets metaals op straat vallen, dus ik denk de radio. Die vent zet het hem op het rennen... dat moet je dus niet doen met een ADHD patiƫnt en ik zet de achtervolging in. Na enkele honderden meters weet ik die vent tegen zijn enkels te trappen en hij komt ten val. Ik pak die vent op ik duw hem tegen de muur van een flat op en zet mijn hand op zijn strot. Vervolgens lichtelijk gefoullierd en kwam tot de ontdekking dat hij mijn zonnebril in de jas had... verder heb ik zijn portemonnee afgepakt en een setje sleutel (kwam ik vanmorgen achter) Uiteraard was ik al geruime tijd op die vent aan het tieren enz enz (best leuk zo'n adrenaline stoot). Een buurtbewoner kwam ff polshoogte nemen, samen met hem zou ik hem wel ff mee sleuren maar ik moest toch ff 112 bellen. Op het moment dat ik de telefoonaat pak wil die vent hem smeren blijkbaar, echter krijg ik niet eens de kans om met mijn ogen te knipperen en daar lag die vent weer... die jongen die mij hielp doet een bepaalde vechtsport zullen we maar zeggen. Ik ben boven op die man gaan zitten en enkele minuten later was de politie aanwezig en is er aangifte opgedaan.

Nadat we teruig zijn gegaan naar mijn auto bleek die man dus een cirkelzaag naar mijn hoofd te hebben gegooid, deze lag in de kofferbak van de 1.3

Vanmiddag heeft de politie mij gehoord omdat de turk (ja, het was verdomme zo'n *(^&*&*lijer) een aanklacht tegen mij in wil dienen wegens geweldpleging/mishandeling !!!!!!! Dus vanaf nu ben ik een crimineel volgens de wet. Hij heeft dus een opgezwollen enkel, knie naar de klote en een bloedneus Ik zei dus dat ik niets wist van de bloedneus en diegene die mij geholpen het heeft ook verklaard dat ik de man niet heb geslagen

Echter zit ik met de schade, slot naar de klote... dashboard naar de ******, zonnebril naar de tiffus en een aanklacht tegen me. Die tiffuslijer heeft geen cent te makken, geen vaste woon of verblijfplaats enz enz. Verder was het domme turk want wie wil er nou een Kenwood radio jatten zonder frontje en neem je een doosje mee waar een Sony frontje in zit Vent is inmiddels al weer vrij gelaten... ze kennen hem maar 8 uur vast houden. Heb al gemeld dat als ie terug komt en hij zit weer aan 1 van mijn auto's dan sta ik niet voor mezelf in !

Nu nog ff hoe hij in de auto is gekomen. Hij had diverse VW sleutels (het setje dus), deze dermate bewerkt dat ze functioneren als een soort van loper...

Bij deze.... het begin van mijn weekend!

Tja, dit is nou Nederland ten voete uit.....het valt me mee dat ze nog niet zeggen dat je begrip moet hebben vanwege een slechte jeugd van dat figuur of zo...

Moet je nou eens kijken als het andersom zou gebeuren ...
Reply With Quote