View Single Post
  #22  
Old 31-03-2006, 08:52
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Quote:
Originally Posted by jeffdekkers
ik gebruik borg-warner porsche 928 injectors van het type 380cc.
in england te bestellen ik meen dat ik er rond de 100 euro p/s voor betaald heb.
mijn benzine druk is momenteel 8.7 bar, maar ik hoop binnenkort een
bosch pomp te hebben met bijbehorende verstuivers die 18 bar levert.
en vwleusden, als je je kop toch laat flowen, grotere kleppen is een must,
en alles laten uitwegen door een goed bedrijf(gaal tuning)
kost wel wat maar dan heb je ook wat.
volgende stap is de nwe bak en een nw vliegwiel dat 800 gram weegt(ex koppeling)
dan hoop ik de 10.000rpm te doorbreken en "hopelijk" een top te hebben van rond de 300 echte km's.
dan ga k de buitenkant eens aanpakken want op t moment is t een wolf in schaapskleren


achlum... *kuch* noemt men dat ook wel eens....

Je vliegwiel kan je max 2 kilo afdraaien, dus ik denk dat je koppelingsplaat 800 gram weegt exclusief vliegwiel. Verder ploffen je injectoren eruit bij 18bar. Je heb nog een brandstofdrukregelaar erop zitten, deze regelt dus je druk en niet je pomp, je pomp heb alleen een max. capaciteit... ca 5 bar bij een standaard 16V pomp. Kop is al goed bewerkt (je ken er zo in met je vinger tot aan de klep, ook de geleiders zijn geflowed).
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote