Quote:
Originally Posted by vwgolf1
e man ik zag m op steelies staan vandaag ( maat van me woont bij jou in de buurt, met die grijze A4 met rs6 wheelies, maargoed....) ken je die niet verbreden..?
en plaats ff een fototje van je golf man...hijs cool
|
Was al een tijd terug dat ik in dit topic had gepost maar zal toch ff reageren
Ben inderdaar wat minder actief geweest op de forums omdat ik zelf geen auto meer heb
Mis me 16vtje
Maar goed, als het goed is heb ik binnenkort weer een golfje en ga ik verder waar ik gebleven was alleen wil ik het nu ff iets beter aanpakken. Was best wel tevreden over de stijl maar door stomme fouten had ik sommige dingen wat beter aan kunnen pakken... maar goed...
@ Arnus, Waar woon je ergens in de buurt? Je auto komt me niet bekend voor maar als ik zo naar het plaatje van je auto kijkt
die ziet er goed uit en ik zou het zeker wel herinneren als ik die gezien zou hebben
@VWGolf 1, auto van je maat is me nog niet opgevallen maar ik zal goed opletten. Heb je een plaatje van jou auto? Zal zo wel ff een topic zoeken
Rijden hier in Alkmaar en omgeving trouwens een hoop dikke VW's! Hier achter mij woont ook nog een jonge met een Caddy G60 en ik weet niet of je ooit een old skool Jetta 4 deurs heb gezien die goed is verlaagd maar die is ook dik al vind ik de eigenaar een eikel
Heb volgens mij geen plaatje van hoe die eruit zag met de steelies en dikke bumpers dus alleen met de skoda doppen
Heb wel een plaatje van de steelies met dunne bumpers...
Wou de auto gewoon een beetje sober en simpel houden. Daarom dat ik later naar gewoon bumpers ben gegaan in plaats van smalle bumpers met chroom... Ook dus de chromen strip in de deurkrukken zwart gemaakt. Verder geen spiegels links en rechts, achter lichten rood en gewoon verlaagd