View Single Post
Old 29-03-2006, 20:07
jatoch jatoch is offline
Forum Regular

Ik denk dat we hier in Nederland een beetje vergeten zijn wat de Nederlandse stijl is:S Ik zou toch zweren dat oem+ look hier al jaren bestaat. Als je in oude PVW's gaat zoeken kan je toch wel vinden dat de Nederlandse stijl geprezen word... Kan me nog een artikel van een Engelseman herinneren die een Holland shirt op de achterkant van zijn auto had liggen Ga eens op een buitenlandse site kijken en vraag ze wat ze de mooiste golf 2 aller tijden vinden en ik durf te wedden dat er een hoop mensen zullen zijn die zullen zeggen dat het de golf van Ron Huizer is...

Vind het jammer dat het een beetje vergeten is... Of de auto van Ron Zomerdijk zie ik ook als een typisch Nederlandse auto zie... Gewoon netjes en hard dat ie gaat!! En de ranjaracer dan? Ze zijn allemaal naar mijn mening typisch Nederlands!

We moeten is een keer ophouden over dat tupperware gezeik Die rotzooi heb je namelijk ook in Duitsland, Belgie, Engeland, Amerika en alle andere landen waar een VW scene is. We hebben in Nederland namelijk ook een hoop mooie auto's rond rijden die de nederlandse scene representeren en daar kunnen we trots op zijn vind ik

Je kan de bladen induiken of alle internationale forums afgaan en je zult zien dat er Nederlandse auto's zijn die geprezen worden. En dat zijn er veel meer dan de drie die ik net opnoemde...

Michael
Reply With Quote