View Single Post
Old 29-03-2006, 17:36
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Vind je mij zielig Tom?

Vind het eerder zielig dat jij degene bent die iedere keer de boel in verschillende topics loopt op te ruien, zo nu ook weer, en ook in het meeting topic over de ''regeltjes''.
Had je gewoon op de achterkant en hier op het forum moeten kijken, eerst denken en dan tikken...

Welke achterkant heb je het over? Wat heb ik verkeerd getikt?

Ik wou alleen maar aangeven dat mensen die zeggen dat ze het jammer vinden en afstand nemen van het forum alleen zich zelf maar te pakken hebben. Het zou jij goed zijn dat de mensen die betrokken zijn bij het forum juist laten merken wat ze stoort. Weglopen is nooit een oplossing, confrontatie schept duidelijkheid.

Quote:
Vind het eerder zielig dat jij degene bent die iedere keer de boel in verschillende topics loopt op te ruien, zo nu ook weer, en ook in het meeting topic over de ''regeltjes''.

Weet je wat het leuke is? Ik heb zo vaak van mod's gehoord dat mensen zich aan mij storen. Dat ik opeens te horen kreeg: dat anderen zus en zo over mij vinden... En je mag best weten dat ik hier enorme schijt aan heb... Maar wat me hiermee gelijk duidelijk is... Jij bent dus een van die mensen die zich aan met stoort. (En ik turf lekker verder. )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote