29-03-2006, 17:13
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,205
|
|
Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Dus om een auto te verlagen moet je gewoon de veerschotels een aantal mm lager aan de poot vastzetten
Je hebt het over ETKA, zoek de voorwielophanging van de Golf 1 is op met een ficheapparaat, dan zul je zien pas de verschillende onderdelen van de voorwielophanging zien. Op de ETKA van nu is al teveel weggelaten omdat het allang vervallen onderdelen zijn.
En dan doel ik niet op de plaatjes, die worden maar weinig aangepast.
|
Maar in weze zou je de veerschotel omlaag kunnen zetten jah. Neem dan gewoon een setje poten op voorraad, als je bij het verwijderen van de schotel die mollesteerd . En dan de schotel omlaag zetten. Achterste schokbrekers zou ik het niet doen. Daar kun je schokbrekers (bijv. Monroe) voor krijgen met verstelbare veerschotels .
Beunen is mooi, ik weet et !
|