Zo.. gister had ik heel toevallig een vrij dagje, dus die hebben we weer goed besteed.
Maandag avond nog "ff" naar de kroeg geweest (het was Lind mert = markt in ons dorp) wilde er vanmorgen al weer om 6.30 uit. Maar da ging door die "paar" goud-gele-rakkers nie helemaal dus dan maar om 7 uur.
Gister begonnen met opschuren en ontvetten van de diverse losse onderdelen en de versnellingsbak. Toen kon uiteindelijk rond 11 alles in de EP.
Man, man wat blijft het lastig om alles goed te raken. Ook bij deze keer, moet ik vrijwel alles nog een keer spuiten, omdat ik ergens iets weer niet geraakt heb :twisted:
Heb echt respect voor de spuiters onder ons, vakwerk.
Erna naar Fabory om nog wat bouten,etc. op te halen. Ook meteen langs Franky's voor wat onderdelen.
Toen naar de Beer voor wat lak, zeefjes, etc. Helaas was ik bietje te ver gereden zodat ik onderhand 4 uur onderweg ben geweest, majaaa :roll:
Toen begonnen met schuren van de al 100% met EP bedekte spullen. Dus schuren met droog 320 en daarna nat 600. Die zijn nu klaar voor de laklaag.
EN als laatste nog wat onderdelen die niet 100% bedekt zijn met EP opgeschuurd met 180.. Wat een kl*te werk is dat schuren en ontvetten van al die kleine onderdeeltjes.
En nog een klein foto-tje van zaterdag;
De pendalen doorboort en plaatjes aluminium ruim op maat gemaakt.
Wiebrand