even een update..
Mijn golfje staat er lekker warm bij in de garage, maar al zonder interieur en ruiten.. jaja ben begonnen met het strippen van de golf. (foto's volgen nog)
Kwam alleen hier en daar wel een rotte plek tegen dus ga morgen even naar de dealert om nieuwe te halen. Ben er ook over gaan denken om het straks kale chassis naar de straler te brengen, dan ben ik veel zekerder van de basis die ik heb... maar hoeveel gaat zoiets kosten.. iemand misschien een ruwe prijsindicatie??
In mijn zoektoch naar de onderdelen voor mijn 16v project (ja de scirocco eerder genoemd was echt al weg) liep ik tegen een 86er rocco gtx 16v aan. JEEJ! goed die auto staat dus sinds vandaag bij mij op de stoep: gegevens:
scirocco 16v GTX
nieuwe banden
nieuwe schijven
Blok 1 jr geleden gereviseerd en gehoond naar 2.0i
Mooi! hier ga ik een tijdje mee rijden om te kijken of er mankementen zijn en dan gaat alles uit mekaar voor een mooie opknapbeurt.
op mijn weg naar huis bedacht ik me dat het eigenlijk wel jammer is om zon (toch wel zeldzame) auto te slopen voor een ander... maarja als ik dan weer bedenk om in een golfjeI 2.0 16v door de veldwegen te hobbelen, dan....
Als mensen rocco delen nodig hebben....
Dit was het voor zover.. tot de volgende update!
(MEER FOTOS DAN)