28-03-2006, 09:07
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Quote:
Originally Posted by RKR
Maar er is dus niets te verzinnen om de originele luchtweger te houden (door de turbo aan te passen/andere turbo die een stuk minder druk levert ), zodat alles nog functioneel blijft. Misschien dan wel zorgen voor extra verrijking, maar dat de luchtweger het wel aan kan...
|
De luchtweger ZOU het evt aankunnen, maar er komt meer bij kijken dan even een turbo er op schroeven, er zal ook MEER brandstof naar de cylinders toe moeten DUS zal er of een aangepaste spinnekop of een grotere spinnekop op moeten
Kortom het is een project wat denk ik voor jou te hoog gegrepen is....mede gezien je naar mijn idee gebrekkige kennis aan autotechniek in het algemeen...
Oftewel zoals ik al eerder zei, zorg eerst dat de rest van je auto in orde is alvorens je te wagen aan dergelijke zaken
|