View Single Post
Old 27-03-2006, 13:24
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

afgelopen vrijdag de hele auto gepolijst en hij is nu gelukkig weer echt wit. ook is niet meer te zien dat ik de manhattan stickers heb weggehaald. echt een hele vooruitgang. Zaterdag met het verbruik bezig geweest en waarschijnlijk ligt het probleem aan de labdasonde. die gaf 0,5 terwijl het tussen de 0,9 (rijk lopen) en 1,2 (arm lopen) moet zitten. ik heb al een andere labda maar die moet er nog ff op. dan maar kijken of het probleem is opgelost.
verder vandaag een andere startmotor gemonteerd. de andere gaf alleen een klik en was alleen te starten door dmv een schroevendraaier. de nieuwe startmotor is wat langer en start naar mijn idee met minder toeren. het probleem van de oude startmotor zit in de bendix, dus ik wil de bendix van de nieuwe startmotor op de oude startmotor zetten, dan moet alles weer klaar zijn.
verder heb ik op de sloop een oud type grill gehaald (met dunne lamellen). deze heeft ook mooi weer een chrome logootje en niet meer zo'n zwartgeverfd ding. verder even een andere grilletje gehaald voor onder de bumper want de mijne was kapot. ook nog ff chrome inleg gescoord voor de klinken. cl bumpertjes komen op den duur nog wel eens.

de oude 'nieuwe type' grill

de nieuwe 'oude type' grill