View Single Post
Old 26-03-2006, 22:16
bugs's Avatar
bugs bugs is offline
Postwhore

Send a message via MSN to bugs

was weer een leuke dag, veel mooie (en minder mooie) VW's gezien! de parkeerplaats was iets aan de krappe kant, maar dat was wel een beetje te verwachten, dan weet de organisatie dat ze de volgende keer een grotere locatie uit moeten moeten zoeken

maar: wie was die gozer met die witte polo coupe van ongeveer bouwjaar 87.
Zou deze meneer de volgende keer even uit willen kijken waar hij rijd als hij er tussenuit wil! wij kunnen allemaal Nederlands verstaan en jij als het goed is praten, dus vragen om er even uit te mogen moet geen probleem zijn toch?
deze meneer stond voor de gasboot van chris, ik stond bij de voorkant van de gasboot om ff te kijken naar het resultaat van het rol-project. opeens voel ik een bumper tegen mij benen, ik kon net aan de kant springen, anders hadden ze klem gezeten, en vervolgens rijd ie zo door, tegen de bumper van de gasboot aan, drukt nog nog ff aan, en rijd zo weg zonder ook maar om te kijken!.
dit vond ik best een beetje lomp zeg maar. ik schrok me dood man!

maar goed HET ZAL WEL WEER

echt een heerlijk dagje verder gehad, mooi weer, wat willen we nog meer!
na de meeting zijn een aantal spieters wezen bunkeren in Woudenberg bij rib house texas, was echt goed eten!
het mindere was dat er onderweg een schakelstangetje is afgebroken, opeens had de veelsteveelkilometer alleen nog maar een 3e en een 4e versnelling. maar als bennie er toch nie was! hij had er nog wel 1.. bijna semi-automaat naar leusden gekacheld, van de trailerqueen een stangetje af gehaald, op de mijne gezet, en weer schalelen als een nieuwe! dennis: thanks!

zo, dat was mijn ervaring van de forummeeting. organisatie: bedankt en tot de volgende keer!
Reply With Quote