Gewoon registreren en aanmelden, moet lukken.
En hij ligt eerst laag genoeg, totdat er misschien volgend jaar de custom schroefset onder komt
En dat pluimen en stinken is nu echt erg. Had na dat ik vanmiddag verkeerd was gereden [kwam verdomme bij Le Fabrique in Maarrssen uit] redelijke haast om nog op tijd op het werk te komen. Gemiddeld de 160 er voor [soms de 175] en lekker doorvegen op de linkerbaan. Op een gegeven moment werd hij wat te warm voor mijn gevoel en begon hij wat te stinken...
Dus ik even stoppen bij de pomp, aanremmen, viel ie al uit. Snel kap open en kijken, sproeide hij liters koelvloeistof bij het dopje eruit over het blok. Kwartiertje laten afkoelen, even de shop in geweest om koffie en een broodje en een emmer nieuwe koelvloeistof. Toen ik buiten kwam draaide de fan nog.
Koelwater bijgevuld, en naar de volgende pomp gereden [niet sneller dan 140]. Werd ie weer loeiheet en roken en stinken. Weer aanremmen, uitvallen, laatste 2 liter er ook maar bij, maar toch maar doorrijden om niet te erg te laat te komen.
Toen maar met 120 die kant op gehobbeld, bleef ie mooi op temperatuur.
Als je nu aanremt valt ie of uit, of net niet en het blok schud dan als een gek [vanaf 120 dan, lager valt het reuze mee]. Roken en stinken als een wilde, maar dat zal de laatste resten nog zijn wat van het blok af verdampt.
Al met al was ik een half uurtje te laat op de zaak, maar wel veilig thuis gekomen...
Lang leve oude auto's!
![Bubb a Rubb](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/bubbarubb.gif)