24-03-2006, 23:08
|
|
VW Addict
|
|
Join Date: Dec 2004
Posts: 504
|
|
Zo vanmorgen eerst naar Fabory... schrik niet... je hebt al snel meer als 200 pleuro aan bouten,moeren,ringen,etc.!!!! (en dit waren nog maar iets meer dan de helft van het bevestigingsmateriaal) Volgende keer wordt het stralen/passiveren voor de meeste bouten denkkkkkkkkkkkkk
Majaa dit is speciaal karretje dus vooruit dan maar :roll:
p.s. zit ongeveer 610 bevestigingsmiddelen op een 1303.
Toen ff naar Franky's geweest, daar diverse nieuwe spullen gehaald.
Toen begon het geklooi van de dag. Mijn terugtrekveer van de ontkoppelingsas was gebroken (bedankt Henny) en dus moest de hefboom van de as af.
Als eerste omgeslagen rand (die nu als afschuifblokkering dienden) rondom weggeslepen. Toen flink slaan met hamers,e.d. Diverse keren WD40 / kruipolie, etc erop spuiten. Poelietrekkers gebruiken. Niet los.. Toen nog meer gehamer. Niet los. Toen binnenblokkering van ontkoppelingsas gehaald, nog meer poelietrekkers voor de dag gehaald. Niet los. Warm gestookt (rubber afdichtingen + bronzen bus moet weer nieuw :roll: ) werkte ook niet. Toen uiteindelijk maar de hefboom in stukken geslepen. Hehe en zo ben je weer een hele dag verder.
Wiebrand
__________________
B-Extreme B-Tuning
1303 racebug is in full resto!! But it will be road-worthy!!
|