Thread: Altijd wat :(
View Single Post
Old 24-03-2006, 22:02
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by RKR
Maar je verteld me net dat hydrolische stoters niet met een scherpere nok om kunnen gaan, of daarom juist die sensor wanneer dat Black Sludge vorming voorkomt ? En zo'n vraag stel ik niet hoor

Ik heb hier twee koppen liggen van mn type, dus ik denk niet dat ik dat doe...verzin wel weer wat anders .

Had alweer iemand gevonden voor deze nokkenas...zal hem er alles wel duidelijk bij vertellen, dan weet hij ook waar hij eventueel aan begint!

Ik kan ook wel een 300 graden nok krijgen, maar dat is volgens mij een beetje teveel van het goede voor straatgebruik :|...

Oei...wat ben jij moeilijk zeg, je boft dat ik zo geduldig ben

Ik beweer nergens dat een scherpe nokkenas niet kan met hydraulische stoters...het word wel afgeraden ja....

En inderdaad zoals ik al zei (pfffff) die extra sensor is geplaatst om probleem door Black Sludge te voorkomen.....

Om gelijk maar uit leggen wat dat nou weer is: dat is sludge (prut) vorming van olie, en zeker in de kop waar de smeer kanalen al niet zo groot zijn kan dat verstoppingen veroorzaken....daarom dus die tweede sensor..

Er is trouwens een norm in de olie industie die ontstaan is uit dit soort problemen...
Reply With Quote