24-03-2006, 21:50
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Quote:
Originally Posted by RKR
Maar hij sleept nog lang niet tegen de nok aan...of zet dat zomaar ff een halve cm uit...dat kan ik me niet voorstellen
En hij is wel opnieuw gehard...en is zeker geen beunwerk geweest...is bij een duits bedrijf gedaan (ja ik weet niet hoe duitsers zijn )...maar dus wel berekend op hydrolische klepstoters...
Maarja, ze schijnen het wel vaker te doen dus, want ik heb er hier een handleiding in het duits bij...
|
Oh, maar ik beweer niet dat het fout is...maar jouw beschrijvingen doen het ergste vrezen soms......
Goeie tip van mij hebben??....kijk of je een kop met hydraulische stoters op de kop kunt tikken.....die zijn op een aantal punten verbeterd tov het oude type, en er zit een extra aansluiting aan de zijkant van de kop voor een extra oliedruk meetpunt...dit type VW motoren had / heeft nog al eens last van Black Sludge vorming in de kop, waardoor de olie druk te ver kan dalen, de extra sensor geeft dan alarm als de druk in de kop te ver zakt
Het is geen noodzaak hoor om de kop te vervangen, maar als je toch bezig bent...
PS, mocht je een ander kop gaan kopen...geef ik je nu vast antwoord op één van de vragen die je dan gaat stellen: JA je moet nieuwe kopbouten kopen...die zijn (officieel) maar 1 x bruikbaar
|