![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
23-03-2006, 17:38
|
![oergolf's Avatar](image.php?u=636&dateline=1142809621) |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
|
|
FF ontopic
Allereerst eens afvragen idd wat voor blok het is.
--> wie weet concrete verschillen in het blok tussen KR en PL? En hoe te vinden?
--> Al die kabelzooi zou je eens moeten gaan sorteren. Zoek uit welke kabels, stekkers enz te maken hebben met de motor ( Dus interieur, verlichting enz allemaal even opzij leggen)
--> Uitzoeken waar de stekkers horen te zitten, sensoren en weet ik veel allemaal. Aansluiten en kijken welke stekkers er over blijven. Als het goed is moet je 1 of 2 ![Confused](http://volksforum.com/forum/images/smilies/confused.gif) centrale stekkers overhouden die achter in de zekeringskast van de golf 2 horen. Als alles ook aangesloten is van die kabelboom van de motor ben je al een heel eind.
Handig is natuurlijk eerst een elektrisch schema met de kleurcodes en componenten scoren.
__________________
The best way is a VW
Golf S 16
|