Thread: Nieuwe bolide!
View Single Post
Old 23-03-2006, 17:29
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by nigeldejong23
u9 is katalysator dude die met er met de keuring onder zitten zo niet dan wordt ie afgekeurd (had ik met de eerste jet van mij meegemaakt).

heey nigel!
je jetta heeft veel belangstelling hier op school!
sommige lachen anderen kijken n beetje afgunstig, weer ander volk weet niet wat t moet denken van zo'n kamperbak (dat is nu namelijk al de vakterm voor de jet)
hoe dan ook, ze kijken allemaal!

t circuitdag plan is van de baan! happy nigel!
matthias wil niet meer met de jet de baan op omdat ie dat te zonde vindt, k was dr al lang blij mee dat ie zich bedacht had
en gisteren te horen gekregen dat de circuitdag helemaal wordt afgelast wegens zand op de baan
schijnt dat ze t niet meer allemaal weg krijgen voor de geplande datum, maar ze zoeken al voor n alternatief, mocht er iets bekend zijn laat ik t je meteen horen

weet je trouwens al of je zondag naar bunnik komt?

update: de blauwe lampjes en autostyle pedalen zijn dr uit...t was niet helemaal mijn smaak en k kon de pedalen niet meer bedienen met me kisten op die brede pedalen...t remmen wordt n beetje teniet gedaan als je tegelijkertijd t gas intrapt

de "spiekerdoos" is uit de achterbak, maar er gaat wel weer ns wat anders in komen
mocht nog iemand de stalen hoedenplank van de jetta hebben liggen zonder gaten dr in hoor ik dit graag!
zaterdag gaat de jet naar de garage om eens goed nagekeken te worden en alle vloeistoffen worden vervangen.
bij koud weer start ie wel maar n beetje met tegenzin...kunnen we gelijk effe kijken waar de oorzaak daarvan ligt

hum, verder....nouja, ze wordt weer eens goed met de hand gewassen voor de meeting en k ga dr nog effe met de polisher over. kijken wat dat brengt

vanmiddag bouw ik effe de lampjes vanachter om en kijk ik wat ik van de ouwe jetta nog kan gebruiken voor deze

foto-updates volgen nog wel
ciao
chris

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote