Ja lieve kindertjes,
eindelijk is t dan zo ver!
Na lang zoeken is de goeie jetta eindelijk gevonden!
Mijn eisen voor de jetta waren best simpel (dacht ik)
- MK2
- 4-Deurs
- zwart of wit
- dikke bumpers
- hard!
- 1800cc
laat er nou afgelopen week een jetta met precies deze omschrijving hier op t forum staan
hoppa, in de trein en op naar Enkhuizen
ok, de jet was stoffig, maar er was niets te veel beloofd! jetta was in ieder opzicht zoals de verkoper had gemeld, misschien zelfs beter!
na n kleine controle toch maar besloten weer de trein naar huis te nemen weer...NOT!!!
meteen de jetta overschrijven, ze moest zo snel als mogeljk op MIJN naam komen te staan!
nigel, de vorige eigenaar had t dr een beetje moeilijk mee toen we dr met zijn auto uiteindelijk vandoor gingen. das goed om te zein, weet je tenminste dat iemand om de auto heeft gegeven!
hij was erg enthousiast over de jet, maar helaas moest ze plaats maken voor n nieuwe auto... pech voor hem, GELUK VOOR MIJ!!!
in t begin was de auto bedoeld voor t circuit. me maat zou ermee gaan rijden en ik kocht hem erna over. dat circuit gaat dus gelukkig niet meer door! hij vond t toch te zonde om t oudje nog zo af te beulen!
op de terugweg toch nog maar effe lekker schoon gemaakt en ze staat nu eindelijk hier veilig op de oprit!
als t weer vanmiddag een beetje meezit zullen we wat foto's maken van t BEEST!
ik ben er iig dolgelukkig mee,
enne nigel: k zal goed voor dr zorgen!
hier alvast een foto van toen ze nog bij dr vorige baasje stond: