View Single Post
  #4  
Old 19-03-2006, 14:30
fabian's Avatar
fabian fabian is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 265
Send a message via MSN to fabian
Default

de grote beurt wordt door mij zelf en een collaga uitgevoerd.
natuurlijk worden alle onderdelen die bij een standaard kleine/grote beurt horen vervangen.

andere onderdelen die zowiezo worden vervangen door nieuw zijn :

- optima redtop accu
- vr6 remmerij inclusief stalen remleidingen en nieuwe wiellagers
- sachs race koppeling en drukgroep
- powerflex draagarm/stabalisator rubbers
- nieuwe 15" pirreli banden voor de winter en 17" vredestein voor de zomer
- nieuwe verlichting voor hella black mk4 look, achter hella compleet US rood
- super sprint kat. v.v. + komplete nieuwe ophangrubbers voor het hele uitlaat systeem
- bodem inspectie + opnieuw tektyleren
- slangen v.v. indien nodig door samco

maar het gaat mij eigenlijk puur om de draaiende gedeeltes.
hoe om te gaan met het starten van een droog motorblok na de grote beurt, kan me voorstellen dat de boel vast zit?!?
Reply With Quote