16-03-2006, 11:44
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Komt algemeen voor bij de motoren, maar het probleem met de bout hebben ze zelf opgelost in de latere auto's.
De bout kan je zien als de motor ingebouwd zit. Als je de oude type bout hebt zou ik kijken of de poelie slingert, zo niet meenemen en snel vervangen door een nieuwe anders laten staan.
De bout rekt en breekt uiteindelijk, resultaat dat de krukas hersteld moet worden (dure grappen) lager problemen... Ja, moeilijk. er zijn regelmatig AAZ motoren die daardoor de revisie in gaan veel meer als andere VAG motoren.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|