View Single Post
Old 16-03-2006, 09:03
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

Hee Benjamin, grote kans hoor, woon namelijk door de week op een steenworp afstand van het europaplein, lekker rotonde om even de wegligging te testen
Ik heb inmiddels ook de fire & ice velgen er onder geslingerd (dankje bauke!). Er zitten nu nog 195-50-15 banden om, maar ik heb nog x 195-45-15 liggen. Ik wilde eerst even gaan kijken of de boel zo ook ging aanlopen. Bij max stuuruitslag lopen de voorwielen een beetje aan, op een hobbelige weg, maar dat is geen probleem. Ik was eigenlijk toch van plan om de 195-45-15 er aan de voorkant om te leggen. De velgen zijn nu nog de standaard kleuren, maar dat vind ik te veel opvallen. Ik zit er dan ook aan te denken om ze antracietgrijs of matzwart te spuiten en dan eventueel het randje plijsten. Dan lijkt het i.m.o. iets dikker. Inmiddels is de auto nog wat gezakt op de nieuwe achterveren en ik begin nu te twijfelen of ik hem achter nog dieper moet leggen. eerst maar even weer wat foto's van de nieuwe velgen en de nieuwe stand van de auto. en ja ik weet het: het eerste wat nu moet gebeuren is de 'manhattan' stickers er af halen. de pics (incl fotoshopjes):