Vandaag wat onderzoek gedaan.
1) Een beschaafde stallingsplaats is hier in de buurt niet te vinden voor een aangenaam bedrag. Een caravanopslagplaats komt het meest in de buurt, en ik heb geen zin om in de zenuwen te zitten over lomperiken die met hun "kerreven" aan de wandel gaan.
2) De zilvergrijze GTI in deze thread is niet te koop. hij "hoort bij de Martin Schilder Collectie".
De GTI heeft het afgelopen weekend geen bonuspunten gekregen. Om voor de APK de laatste puntjes op de I te zetten wilde ik hem naar buiten rijden, maar hij startte niet (vorige week nog wel).
Toch is 'ie wel erg mooi. Er zat een taxatierapport bij waarin stond dat hij ooit gerestaureerd is geweest. Op diverse punten kun je dat goed zien.
De kans dat ik ze allebei hou wordt steeds kleiner. Ik doe liever één ding goed dan twee dingen half.
Eerst gaat nu de GTI voor de APK, daarna ga ik er een weekje mee rondrijden om te kijken of ik GTI 1 rijden nog net zo leuk vind als vroeger (opa spreekt). Vroeger is in dit geval zes jaar geleden, toen ik mijn vorige verkocht.
Wordt vervolgd.....