Thread: Spiegels MK2
View Single Post
Old 11-03-2006, 06:38
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Erik

Quote:
Originally Posted by breadfan83
ja bedankt voor de tip, maar met toontje heb ik al gebeld
die wist me meteen te vertellen dat ie ze niet had...
zoals altijd
probleem is dat ik maandag tot en met vrijdag in driebergen zit, en in t weekend op zaterdag moet werken tot 1700u
als ik dan klaar ben is toon dicht

maar ervaring leert me dat t een beetje n luie donder is als t op zoeken aankomt
t zou niet de eerste keer zijn dat ik n half jaar lang aan t bellen ben voor iets, en nooit heeft ie wat ik zoek, als ik dan langs ga staan dr containers vol met mijn schatten (ietsje genuanceerd, maar tis duidelijk zo )

de kampen ben ik ook al afgeweesd, maar die kunnen me ook al niet verder helpen

BTW waar zit toon nou ergens? op de oude plek nog of is ie nu al naar t milieupark verhuisd?
en waar zit jij? al ie al bij t milieupark zit, zit je zeker bij die kranen op de hoek, niet? is dat niet milcon ofzo?

yup ik zit daar bij die gele frikandellen kranen op de hoek Milcon genaamd , en kan je dus ook vertellen dat hij (toontje zoals jij hem noemt, weet zijn naam niet) er dus daar al zit,
kom er zelf redelijk vaak, heb laatst nog bij hem achter een contactslot voor een alfa "gedemonteerd" , maar als je eens tijd hebt moet je gewoon eens langs gaan mag je meestal "onder toezicht" eens langs de schappen lopen, er ligt daar genoeg kan ik je zeggen
hoop dat je eens de tijd vindt, misschien komen we ons wel eens tegen als ik weer op de uitkijk lig in een hoogwerker

Grtz Erik (& ONtopic)