Thread: GTD/GTI dilemma
View Single Post
Old 08-03-2006, 22:37
PeterZ's Avatar
PeterZ PeterZ is offline
VW Fanatic

Default GTD/GTI dilemma

Zoals in mijn signature staat heb ik twee witte Golfjes uit '83, allebei met origineel NL kenteken.

Fotootjes:

Momenteel staat mijn GTI geschorst in de garage, en daar staat hij nu bijna een jaar. Ik heb er overigens in totaal pas twintig meter mee gereden, achteruit de garage in.
Omdat ik maar ruimte heb voor één auto staat mijn GTD buiten, en dat bevalt me niets.

Vorige week heb ik mijn nieuwe daily opgehaald (Was 220 PK ST, nu 150 PK TDCI), zodat ik de GTD nog minder zal gebruiken dan ik al deed, omdat ik nu daily diesel.

Nou loop ik dus te peinzen wat ik zal doen. GTD verkopen en me concentreren op de GTI? GTI verkopen en lekker blijven dieselen met de GTD?
GTI ontschorsen, in de garage laten staan en ermee rijden en een stalling voor de GTD zoeken en hem daar geschorst neerzetten?

Ze zijn me allebei dierbaar, maar ik wil er niet eentje voor de deur zien wegroesten.

Maar ik heb weinig zin om de komende 2 jaar 3 * wegenbelasting te betalen (totaal € 155 per maand...)

Tot slot moet ik er eigenlijk nog bij zeggen dat mijn droomGTI kleine achterlichten en stalen bumpers heeft, en ik zou ze allebei inruilen voor deze:

Heeft iemand suggesties hoe ik mijn dilemma kan oplossen?