07-03-2006, 18:17
|
|
Forum Regular
|
|
|
|
MK3 G60 Ombouw
Hallo
ik heb een vraagje omtrend een G60 ombouw in een golfje 3. het is de bedoeling om mijn reserve 1H G60 motor in de golf 3 van mn maatje te bouwen.
de golf was als basis een 96'' 1,6.deze hadden we al eens vervangen door de ietwat gekietelde 1,8 8v PF met bak enz uit mijn Edition Blue.
dit was al een hele vooruitgang,gaf gewoon het nakijken aan golfjes 3 met 2liter 8v,wat op zich voor leuke taferelen zorgde.
ik heb inmiddels met de search functie en eigen zoekwerk geprobeerd of ik wat topic's met eventuele known how en problemen omtrend deze ombouw kon vinden,helaas het enigste wat ik tegenkwam is iets over een vento G60 ombouw.
dus mensen als je een link of informatie /foto's van motorruimte's voor mij hebt,dan zou ik daar erg content mee zijn.
ik kan me zeer goed redden met dit soort (ombouw)projecten,maar heb gewoon geen zin om het wiel 2 keer uit te vinden ivm eventuele problemen/moeilijkheden.
wie weet hoeveel golfjes 3 / vento's er momenteel in NL zijn met een G60 hartje.
ik weet er een paar:
*golfje variant bij ROMA gebouwt
*zilverkleurige 3 deurs golf 3
*blauwe 4 deurs golf 3 (Jash????,lid van vwspeed)
*vento van Ventastic ???
wie weet bij wie ik moet zijn omtrend een paar vraagjes ivm de elctronica. en dan met name omtrend kabelboom combinatie(mk3 met G60 boom).
groeten Hendrik
mocht het allemaal doorgaan dan zal ik zeker een fotoverslag bijhouden en hier op het net knallen.
binnenkort in iedergeval een paar foto's van mn jetta 1 16v project,waar ik deze zomer mee wil sturen.
|