Quote:
Originally Posted by KatirZan
Mag ik hier even vermelden dat ik het nu onderhand wel ZAT ben over alle negatieve berichten over vwforum?
Hou er toch eens mee op om verschillende forums af te zeiken over wat er daar gebeurt.
VWForum is gewoon een publiek forum die bekend staat voor een hoop mensen.
Heb je iets tegen VWForum, ga dan niet lopen zeiken in dit topic en elk ander topic aangezien het toch nutteloos is. Blijf dan gewoon lekker bij je eigen forum ipv te gaan zeiken over een forum waar je toch niet komt
|
Nummer zoveel die wel de klok hoort luiden ..
Als je goed leest dan lees je dat het over sommigen gaat die daar aan het posten zijn alsof het MSN betreft . Dat is daar niet gewenst en zeker ook hier niet gewenst .
Als jij aan kan tonen dat ik in voorgaande post iets negatiefs over het VWForum zeg dan vind ik je een knappe gozer .
Lees eerst voordat je iets roept aub
Het gaat over dat een topic ter info dient en niet als een MSN bijeenkomst ..
Is het nu duidelijk ?
Dat ik het woord VWForum in mijn mond neemt heeft te maken met het feit dat ik probeer iets aan te geven aan de mensen die daar gewend zijn om te posten zoals ze het hier doen . Daar zitten ze op het VWForum niet op te wachten ( weet ik uit zeer betrouwbare bron ) en datzelfde geldt voor dit forum .
Als je wil MSN en doe dat via MSN of voor mijn part CU2.nl of Partyflock.nl
Dit topic gaat over het offline zijn van het VWForum ..
Dus als wij er een hekel aan hadden gehad dan hadden we meteen dit topic gesloten .
Als er ergens over het VWF negatief wordt gesproken dan grijpen we daar meteen in .
Dus doe ons allemaal een lol en gebruik de Search knop een keer voordat je ergens op reageert .
Kan je je geirriteerde
achterwege laten voortaan