View Single Post
  #2  
Old 12-03-2004, 11:01
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Compleet met bak en motorsteunen? Volgens mij (heb het even snel opgezocht) is het subframe van een VR6 anders dan van een 4 cilinder (het lijkt erop dat de motorsteunbevestiging aan de bijrijderszijde anders is), maar dit kan iemand anders vast bevestigen of ontkennen.
Kabelboom hoeft niet want het is toch veel leuker om met zelf programmeerbare motormanagement te rijden zoals DTA, Megasquirt of whatever.
Verder moet je een stukje uit de versteviging van de motorkap halen en ruimte maken voor de poelies door de kokerbalk een stukje in te slaan.
Verder natuurijk de auto ombouwen naar kabelschakeling (of je moet je G60 willen ombouwen).
Ehh ik heb verder geen ervaring met VR6 (laatst alleen eentje er weer in gehangen).
Ik zou zeggen wacht tot Pieter reageert of zoek hem anders zelf even op.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear