Thread
:
project: Manhattan!
View Single Post
#
28
05-03-2006, 12:32
Zweiter
Married to PC
Vijdag dus de nieuwe aanwinst opgehaald en zaterdag meteen maar ff op de krik gehad. conclusie, kleine lek voor de laatste uitlaatdemper en een lekke schokdemper linksachter. De vorige eigenaar heeft de golf verlaagd op de originele schokdempers en het is dus ook niet echt een wonder dat ze lek zijn. ik heb voor de voorkant al nieuwe korte dempers liggen en voor achter komen waarschijnlijk deze week ook korte dempers. Ik heb mezelf inmiddels ook nieuwe corrado zetels aangeschaft voor inbouw. Heb al altijd rugpijn en zit me echt helemaal de tering in die manhattan stoelen.
Het betere nieuws: zaterdag velgen gepast! In eerste instantie 7jx13 met 175-50-13 atiwe's geprobeerd maar die liepen aan op de remklauw en ik had zo snel geen spoorverbreders voor handen. Daarna het 8j verbreed staal van de jetta afgekleund (en de ballonbanden onder de jetta
), en onder de golf gehangen!
Blijkt maar weer eens hoe velgen de auto maken of kraken! Bleek ook meteen dat de 13 inch met 175-50-13 er nooit onder zouden passen. Met de standaard onderlip (dus geen gti die 2x zo dik is) heb ik nu ongeveer 8/9 cm grondspeling. Lager wil ik ook echt niet, want dat is killing voor de carter. Ik heb ook mijn twijfels of de auto voor wel 6cm verlaagd is en geen 8cm want de draagarmen hangen knap negatief. Nou ik hobbel dus deze week even rond op de 8j met 185-50-14 om te kijken hoe dat gaat en als het goed bevalt dan laat ik ook maar zo'n set maken. Deze week nog geen problemen gehad, alleen 1 bruggetje waar de middendemper even lichtjes over de grond ging. Waarschijnlijk dat de 26ste de jetta thuis blijft en de golf mee gaat. Voor de 26ste staat nog op de planning: manhattan stickers er af, loose the trekhaak en de kortere dempers monteren, vloermatten halen en andere stoelen er in. Misschien is dat laatste nog wel het belangrijkste anders hou ik die reis niet vol. Nu weer genoeg gelul, hier de foto's!
en nog even met de baas in werk-kloffie er bij
View Public Profile
Send a private message to Zweiter
Find all posts by Zweiter
Add Zweiter to Your Buddy List