Thread: Sanderz lowbug
View Single Post
Old 28-02-2006, 21:01
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC

Send a message via MSN to sanderz
Default Sanderz lowbug

Naar aanleiding van m'n dailyprojecttopic hiet het project van m'n kever. Ik heb deze kever gekocht op het kzf afgelopen jaar. Ik was eigenlijk meer een beetje aan het orienteren wat voor soort kever ik wilde hebben. Hij moest iig verlaagd zijn, platte vooruit en liggend koplampen hebben, enz. en toen kwam ik deze tegen, nou ja niet helemaal want hij zag er iets anders uit.

zoals je ziet was er nogal wat oppervlakte roest aanwezig. aangezien ik de auto op langere termijn wel wil gaan restaureren was het wel zo handig dat ik een oplossing zocht voor het roestprobleem. Ik heb de hele auto gerold in een zwartwit combinatie. Dit is het resultaat.

sommige mensen vinden het zonde maar voor het toekomstplan is het toch wat handiger. Dit jaar ga ik er zowiezo mee rijden en naar wat meetings en hopen dat hij bij de keuring in augustus geen grote problemen gaat geven. zodat ik er een andere lagere en versmalde vooras onder kan zetten. binnenkort komen de wieldoppen erop en uitlaatpijpjes want die waren vermist. tevens moet ik nog op zoek naar een sleutelruimte voor de restauratie. hier nog wat foto's.

hopelijk as weekend nieuwe foto's

mzzl sander