27-02-2006, 13:45
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Na het lezen van de gehele topic ff mijn ei kwijt...
Ten eerste;
Raoull en alle andere medewerkers enorm veel succes met het weder opbouwen van het VWforum.
Ten tweede;
Ik weet niet wat er in het verleden allemaal tussen het VWforum en Volksforum is gebeurd, maar zoals ik mijn vermoeden heb zit dat bepaalde mensen dat nog steeds dwars en proberen ze het nog steeds uit te lokken.
Zulke mensen verdienen naar mijn weten niet eens op een forum aanwezig te zijn. Het lijkt verdomme wel een OPEL - VW strijd zeg!!!
Gelukkig is dat de laatste jaren al flink minder geworden al hebben er nog veel mensen last van deze belachelijke trekjes.
Heb zowel hier als op het VWforum mijn cabrio project topic geopend. Net als voor ieder die met zijn VW aan het knutselen is is het juist goed om ideeën en tips te delen met elkaar en elkaar te helpen met problemen. Daar is een forum ook deels op gericht. Maar ook mijn topic was deels vervuild met opmerkingen als "ga naar het VWforum" en dan denk ik bij mezelf: hoe sneu kun je zijn.
Iedereen heeft zijn eigen smaak en eigen mening ( gelukkig wel ) maar als jij graag in pak loopt en je buurman graag in Londsdale kleren laat je elkaar toch ook gewoon lekker in hun eigenwaarde. Ieders voor zich.
Sorry. Moest dit ff kwijt. Snap die strijd echt al niet tussen verschillende automerken, maar dat dat dan ook nog eens onder VW zelf moet.
Te triest... ik heb er geen andere woorden voor.
Voor de moderators/ beheerders en alle andere mensen die meewerken aan deze 2 sites. Keep up the good work!!!!! Jullie hebben 2 top sites neergezet met elk hun eigen style.
Greetzzz cab
|