Thread: VWForum Offline
View Single Post
Old 26-02-2006, 19:55
Antoineveld's Avatar
Antoineveld Antoineveld is offline
Forum regular

Buiten het feit dat ik het erg vervelend vind voor het vwforum wil ik ook ff op deze discussie/topic reageren. Sommige van het VF zullen het inderdaad niet prettig vinden dat er veel nieuwe gasten bij komen, maar ik denk dat men ook niet het positieve uit het oog moet verliezen. Als ik naar me zelf kijk ben ik na het wegvallen van de VWforum site, me meer in dit forum gaan verdiepen en er achter gekomen dat hier ook verschillende interresante/leuke topics tussen staan. Dit is voor mij interresant en leerzaam. Buiten dat kan ik me ook voorstellen dat mensen die hier altijd actief waren ook weer van de kennis van enkele vwforum bezoekers kunnen leren. En mens kan nu niet eenmaal alles weten

Je hebt altijd mensen die onnodige/overbodige onzin vermelden, maar ik denk dat na verloop van tijd zulke mensen toch weer naar hun oude stekkie terug gaan. Persoonlijk heb ik daar altijd doorheen gekeken zowel op het oude vwforum als het huidige nieuwe forum.

Ik zal vanaf nu vaker ook hier te vinden zijn zolang ik het leuk vind, dezelfde instelling die ik ook bij het Vwforum altijd heb gehandteerd.

Verder ga zo door: zowel het VF als het VWForum.