Quote:
Originally Posted by BasLacrosse
maar waarom doen ze dit dan? Hebben ze daar een reden voor? Zo niet had ik ze allang even aangesproken al dan niet met een ijzeren pijp. Soms halen hier in de buurt ook de hangjongeren je het bloed onder je nagels vandaan. Me moeder is een hoer omdat ze langs loopt, soms denk ik echt waar het soms wel eens heen gaat... steeds jongere meisjes en jongens hebben een grote bek en ik vind dat de ouders wel eens aangesproken mogen worden. Vind het soms echt te ver gaan, en de politie kan ook hier niks doen..
Na ja, ben benieuwd waarom ze het bij jou specifiek doen, maar wat wil je hiermee precies bereiken?
|
ten eerste:
aanspreken heb ik al geprobeerd, dan kreeg ik als reactie dat ik hem zat te improviseren...(de slimsten zijn t niet)
ten tweede:
de ouders zijn er ook op aangesproken met als gevolg dat de pa van Richards vriendin de voorgevel van ons huis heeft willen rammen.
politie erbij, meneer staat met zijn jeepje dwars over de straat, half op de stoep, neus van zijn wrak naar ons huis gericht en flink gas aan t geven...
politie-actie was toen: meneer, zou u zo vriendelijk willen zijn uw auto elders te parkeren?
Tis dus godverdomme niet te geloven! meneer staat daar op ramkoers en wordt vreindelijk verzocht te vertrekken! maar als ik dan over de rooie ga omdat mijn pa net met de ambulance wordt afgevoerd (verbaal over de rooie, dus nog nix meppen ofzo) krijg ik me van die agent toch een reactie! k moet me godverdomme eens gedragen en als de sodemieter naar binnen gaan en die jongens met rust laten! toen brak me de klomp!
en de reden... de heren vinden dat de parkeerplaats voor hun huis van hun is... de straat heeft aan twee kanten huizen, en aan een kant mag geparkeerd worden. de regel is altijd geweest alle plaatsen zijn vrije plaatsen, maar de heren zagen dat anders. dus toen de auto van de buurman daar eens n keer is komen staan vonden ze t nodig deze effe te restylen, en de mijne hebben ze effe later (met handrem aangetrokken) met vier man van de plek gedrukt: achterklep krom, deuk in de deur en deuk in de C-stijl. bedankt
hiervoor heb ik de eerste keer gevraagd of ze van mijn spullen konden blijven en nog godverdomme op vriendelijke toon. toen ze t knalhard ontkenden terwijl de buurman t had gezien knapte dr iets
mijn auto stond op precies die plek waar richards auto de volgende morgen stond, en mijn auto stond tegen n andere auto aan, n metertje of 3 naar voren. niet precies waar ik hem gelaten heb
wij zijn trouwens niet de enige slachtoffers geweest
achter de lichtpuntjes woonde n gezin met een zoon die geestelijk wat achter was en in n rolstoelletje zat
nou wat doe je dan als je vijf kilo aardappelen en n goedkope set schroevedraaiers hebt? je gaat proberen dat arme joch zo snel mogelijk uit zijn karretje te mikken als hij zich buiten in t zonnetje heeft gestald.
wat dus er dus in resulteerde dat t jochie niet alleen aan zijn rolstoel vast zat, maar nu ook gedwongen binnen moest blijven!
toen wij en andere buren een handtekeningen-actie hebben gehouden voor de gemeente om aan te geven wie er last had van deze gasten is t pas echt begonnen. een kopie van de brief die bedoeld was voor de politie, werd door de gemeente per ongeluk aan het adres van de heer de Vin gericht. toen had ie dus alle namen met de onze boven aan t lijstje
daar komt bij dat mijn pa van duitse komaf is (vandaar de hakenkruizen) en je hebt in nederland een geldige reden om een compleet gezin doodsbang te maken!