22-02-2006, 17:09
|
Banned
|
|
|
|
Raoul,
Natuurlijk begrijp ik dat jij persoonlijk, noch het team van vwforum het kan voorkomen dat mensen zich hier aanmelden. Het is inderdaad een 'openbaar' forum, maar ik denk niet dat het VF-team er iets voor voelt om een leden stop in te stellen. Een vriendelijk verzoek van jullie kant is misschien op zijn plaats en kan mogelijk behulpzaam zijn.
Een paar dagen is een zeer rekbaar begrip, hebben we het dan over 2 dagen of over een week? Natuurlijk is het moeilijk in te schatten, ik weet het, maar iets specifieker mag van mij best.
Rest mij nog de trouwe bezoekers van vwforum te vragen om hier eerst maar eens alle interessante topics te lezen, in plaats van onzinnig de discussie aan te gaan over Volksforum versus VWforum. Dit laatste geldt trouwens ook voor de Volksforum leden.
Voor de VWforum leden: Heel interessant is het bijvoorbeeld het luchtgekoelde gedeelte op dit forum. Iets dat op het vwforum niet of nauwelijks voorkomt. Lees dit eens door en steek eens iets op van de auto’s die Volkswagen groot heeft gemaakt. Als jullie dat allemaal gelezen hebben, dan is ‘jullie’ vwforum weer online, dat weet ik zeker.
|