22-02-2006, 16:50
|
|
Forum regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by skywalker
Jammer dat je de spijker niet op z'n kop slaat, maar mijlen ver mis.
Raoul, heb je enig idee hoeveel een paar dagen is? Enig uitzicht op een datum dat de vwforum weer in de lucht is?
Begint hier een beetje vol, eehh druk te worden en blijkbaar stoort dat bij menig VF-lid.
Enigszins wel begrijpbaar, dat snap jij ook.
Zoveel mogelijk info verschaffen aan Vwforum leden lijkt mij dan ook het beste, zodat er zo min mogelijk vragen komen. Ik begrijp dat het voor veel leden van vwforum even moeilijk is maar ik denk dat het ook wel gepast is om nu niet massaal dit forum te bestoken. Daar zit volgens mij niemand op te wachten.
Correct me if I am wrong...
|
Het klopt wat je zegt, maar meer info geven als ik al doe kan ik niet, simpelweg omdat ditde huidige status is.
Een specifieke datum kan ik niet mededelen omdat we afhankelijk zijn van de host. Zij moeten enkele dingen voor ons doen, en alvorens dit door hen is bevestigd en geregeld kan ik nog niets toezeggen.
Wat betreft de toestroom van de leden, kan ik mij ditzelf niet aanrekenen. Om het simpele feit dat het Vwforum een openbaar forum is net als Volksforum. Zodoende komt men met vragen e.d. omtrent VW ook hiernaartoe. Hier heb ik geen enkele zeggenschap in.
Hiernaast heb ik ook op marktplaats & de vr6club een melding geplaatst van het geheel. Zo denk ik toch een groot deel van de leden bereikt te hebben tezamen met de melding hier.
Enige tip die ik kan geven is, zet een tijdelijke stop op inschrijvingen, zodat men wel kan lezen wat de status is, maar zich niet massaal kan aanmelden en kan posten. Zodoende worden de VWforummers ook hier voorzien van de nodige informatie, maar lijdt niemand eronder.
|