Thread: mopje
View Single Post
Old 21-02-2006, 10:01
VolksKai's Avatar
VolksKai VolksKai is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by G-eert-40
komt een man de bar in en ziet dat het redelijk druk is in de bar. zijn nog een paar plaatsjes over en gaat rustig aan de bar zitten. de man drinkt een aantal biertjes en voelt dat hij naar de wc moet maar heeft geen zin. de man loopt eventjes naar achter in de kroeg en gaat weer zitten. opeens zegt de man tegen de barman van: ik durf te wedden voor 250 euro dat ik van 1 meter afstand in mijn bierglas kan pissen zonder een druppel er langs te knoeien. die barman denkt haha dat lukt 'm toch niet en kan die 250 euro wel goed gebruiken. hij stemt met de weddenschap toe. de man doet zijn broek naar beneden en begint te pissen, hij pist over de bar en barkruk heen. tegen de bar, over de bar. zelfs de barman zelf moet eraan geloven. maar geen druppel in het glas he. ondanks de pisbende die de man veroorzaakt heeft begint de barman toch te lachen. haha heb je 250 euro verdient. begint de man zelf nog harder te lachen. vraagt de barman waarom lach je nu, je bent immers 250 euro lichter. zegt de man tegen de barman. zie je dat groepje daar achterin die daar zitten te lachen. ja zegt de barman. zegt de man: ik heb met die gasten gewed voor 500 euro dat ik je hele bar en jezelf onder zou pissen en dat je dat ook nog grappig zou vinden ook.

Quentin Tarentino