Quote:
Originally Posted by rogek
je moet iig een rood-zwarte draad hebben rechtstreex vanaf het contactslot naar de startmotor..
suc6..
|
Die mis ik dus naar de startmotor, der zit wel n kabeltje met stekker vlak bij het schutbord. is een rood/zwart draad waar geen stekker opzit. kan ik daarvoor zo een draad maken naar de startmotor toe of is daar nog ergens een stekker voor die ik misschien verkeerd aangesloetn kan hebben.
Heb namelijks de motor omgebouwd van een automaat naar een 4 versn. handbak dus kan best zijn dat er hier en daar n paar dingen missen.
Quote:
Originally Posted by rogek
pak een multimeter en meet achterkant van contactslot en dan achterkant zekeringen kast en dan door ri de startmotor..
meten is weten zegt men altijd..
wie weet heb je een stekker achter je zekeringenkast neit helemaal lekker zitten ofzow..
maar als je met de rechtstreexe draad wil starten moet je wel je wagen op contact (+15) zetten..
meet die ook eens...
is een zwarte of zwartblauwe draad vaanf je contactslot..
|
Hier kwam ik ook net achter. alleen + op de 50stekker zetten gaat me motor nog niet van lopen, dan moet de auto wel op contact staan vanzelf
![Stick Out Tongue](http://volksforum.com/forum/images/smilies/tongue.gif)
Ook hier weer hetzelfde geval dus: die stekker 15 gaat alleen rechtstreeks naar de dynamo en verder nix dus hier mis ik dan ook nog een draad, maar dan zou die bij die stekker in moeten die al op de 15stekker verbinding zit, wat zou betekenen dat er dus 2 draden in 1 stekker moeten
Ben nou al een heel stuk wijzer, nou nog uitvogelen waar ik dei draden vandaan moet halen en waar ze nou heenlopen.
Nooit geweten dat er zoveel verschil zit in kabelboom tussen automaat en handbak!
Heb trouwens wel n stroomloopschema voor de jetta maar die kleuren komen niet helemaal overeen :S (So wirds gemacht Jetta 70/110PS
![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)
)