12-02-2006, 23:20
|
|
Volksforum Crew - Elekit
|
|
|
|
Gisteren weer wat gedaan, A-Stijl is nu voor 75-80 % klaar, bovenaan nog een stukkie, dat wordt wel het moeilijkste. Maar eerst moet de rest gedaan worden omdat je van binnenuit er niet echt meet met de slijptol of de dremel bij kunt, dus van buiten af lassen. Binnen ben ik bijna klaar, alleen in de verstevigingsbalk onder recht onder het rempedaal zit nog een gaatje aan de zijkant, als je goed op de 1na laatste foto kijkt zie je em zitten, dat moet dus nog even dicht. Waar het ronde gat in de bodem zit wil ik eigenlijk ook nog een nieuw stuk zetten omdat de plaat daar ERRUG dun is, prik er elke keer doorheen met het las apparaat en aangezien we nu toch lekker bezig zijn doe ik dat ook nog maar ff. Verder heb ik de binnenkant zover als mogelijk afgewerkt, aan de zijkant waar de bodemplaat de dorpel raakt heb ik nog wat kleine gaatjes dicht gemaakt, ff aangestipt zeg maar, onder de kit die daar zat kwam een bruin spoortje vandaan, dus maar ff goed schoongemaakt en gerepareerd. Nu is het eigenlijk wachten op stukkie reparatieplaat uit dld. De Stijl langs de vooruit wil ik van binnen ook nog even behandelen, beetje vliegroestig.. ff paar nachtjes laten weken in de Fertan en dan ff waxen. Hieronder nog wa fotookes