![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
12-02-2006, 15:13
|
![Dirk's Avatar](image.php?s=43a860b041ecd8ee3625bb1b1cb06501&u=2332&dateline=1115746737) |
Volksforum Crew - Ik laat het hierbij.....
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Marcski
Ik heb eindelijk maar eens TomTom Mobile 5 op mijn Sony Ericsson P910i geinstalleerd, maar ben nu op zoek naar een bluetooth gps muis..
nou weet ik dat tomtom origineel met een sirf III muis geleverd wordt, maar welke zouden jullie aanraden?
|
In principe maakt het niet zo enorm veel uit wat voor bluetooth gps receiver je gaat gebruiken, prijsverschil is echter wel enorm te noemen!! Hou bij aanschaf van je bluetooth gps receiver rekening met de gebruikstijd van de batterij, wat voor soort batterij er gebruikt wordt (sommige werken op li-ion nokia batterij) en wat je bij je antenne geleverd krijgt. Zit er een thuis(reis)lader bij? Een auto lader? Ik heb de standaard TOMTOM bluetooth gps antenne uitgeprobeerd en enkele van de merken Leadtek / rikaline (welke ook onder andere productnamen worden geleverd). Alle werkten op mijn nokia 6600 symbian telefoon en op mijn MDA Compact windows mobile os. Zowel TOMTOM Navigator 3.01 als 5.0 en Route 66 Europa Pro 2005 werken prima op allen systemen! Als je niet te veeleisend bent zou ik voor de goedkopere gaan. De duurdere zijn meestal wat sneller vanwege een andere chipset welke een snellere koude/warme start hebben en meer satelieten kunnen ontvangen.
Kijk en vergelijk in ieder geval goed op internet, prijzen verschillen namelijk nogal. O.a. pdashop.nl heeft een ruime keus met goede uitleg en keurige service!!
Hou er wel rekening mee dat je maar 1 bluetooth signaal kan gebruiken, dus je bluetooth headset werkt niet tegelijk met bluetooth navigeren.
Als je meer wil weten hoor ik het wel!
Ben benieuwd naar de keuze!
|