09-02-2006, 20:18
|
VW Fanatic
|
|
|
|
hier mijn verhaaltje:
ik ben zelf werkzaam in een restauratiebedrijf hier in Oss. Niet dat ik deze nou heel erg ga promoten of zo (ik stop namelijk toch hier) maar even een stel punten waarom niet in Polen:
- je hebt geen zicht op de werkzaamheden die verricht zijn
- al meerdere gevallen bekend waarin garantie zou moeten zijn, maar zodra een auto buiten nederland wordt klaargemaakt, valt hij ook niet onder ons systeem, dus ook geen garantie
- kwaliteit laat de wensen over: dit is na een paar jaar te zien aan loslatende lak, roest, vastlopende motoren, etc
ik zeg niet dat er geen klote bedrijven zijn hier in nederland, of dat er geen goede bedrijven in polen zijn, maar kijk eerst eens in nederland rond, ga bedrijven af en geef je ogen goed de kost. Kijk dan naar hoe de auto;s behandeld worden, kijk hoe delen geprepareerd worden en nog een belangrijk ding: kijk hoe de mensen aan het werk zijn (staan ze dromerig en langzaam te werken, gaan ze er fel tegenaan, maar gecontroleerd) daar kan je ook al veel uit opmaken. Dit wordt al een stuk moeilijker dan wanneer je je auto in polen zou laten maken, dan moet je er maar vanuit gaan dat het goed gebeurd.
en is 40 euro ex per uur echt teveel voor een echt stuk vakwerk? ik denk van niet...
|