View Single Post
Old 26-01-2006, 20:38
molenari's Avatar
molenari molenari is offline
T2 Guru

Send a message via MSN to molenari
Quote:
Originally Posted by QuickSilver85
een versnellingsbak heb ik hier al voor een eurotje of 200/300. 5bak van 2.0liter. Top is voor allemaal niet echt interessant maar beetje torsie en op top een rustige motor. Niet vanwege geluid maar meer vanwege verbruik.

De prijs valt mee, maar die bak is dan wel uit een T3 neem ik aan...De T2 is alleen met 4 bak of automaat geleverd. De T3 heeft een heel andere schakelstangen, dus dat wordt wel ombouwen.

1600cc-standaard vind ik goed te doen, maar ik moet zeggen dat ik zodra ik in de 1978er 2000cc FI stap er wel iets in mij los komt
Ik vind er niets mis mee de 2000cc met typ4 4-bak, rijdt rustig bij 120km/u en trekt erg goed op. Ook tegen heuvels op, geen enkel probleem, terwijl je bij de 1600cc als snel vaart moet minderen. De 2000cc heeft dan een top van rond de 140 km/u...Misschien kan ie nog harder maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

...en die Civicjes bij de verkeerslichten...laat die jongens lekker spelen joh. Die rommel van hun staat over een paar jaar op de sloop, weggegooid geld, en jij rijdt nog rond in je T2 met opschrijving ipv afschrijving.

'...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...'
Reply With Quote