View Single Post
Old 26-01-2006, 14:08
Jasper Ovaal's Avatar
Jasper Ovaal Jasper Ovaal is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Jasper Ovaal
Exclamation Te koop, Golf I 1983 Mat zwart

Hallo mensen.
Hierbij gaat me golf 1 in de verkoop. hij is van 1983 en heeft ongveer 210.000 gelopen, motor draait nog als een zonnetje, en start altijd.
Hij heeft de laatste tijd stil gestaan omdat van de Wielnaaf het draad kapot was.
Deze heb ik er nieuw bij (voor 100 euro gekocht) dit is ook de reden dat er nu geen APK op zit..
Kleur auto is mat zwart, gerold, dit is best netjes gelukt. het dak is zwart wit geblokt. verder zit er de orginele bekleding in en de radio

velgen krijg je erbij, net zoals nieuwe remschijven voor. en verlagingsveren van 4 cm voor achter, voor zitten ze al gemonteerd. en de nieuwe wielnaaf.

ik wil er graag 350 eurotjes voor hebben. banden zijn allemaal nog goed, en zit één gloedje nieuwe bij.

de auto staat in Zwaanshoek ( dit is 15 min onder Haarlem) auto rijdt op het moment dus niet..

bedankt voor jullie aandacht.
groeten Jasper
www.Bugardi.com

hier nog wat foto's

p.s. auto is niet betrokken geweest bij ongeluk. BMW stond zo naast de weg, dus dat leverde bovenstaande foto's op

ieder goed bod is welkom,

of je kan hem ruilen tegen een nieuw snowboard met goed bindingen en schoenen maatje 48. het is te proberen..