Ja ,nu toch ook deze hier maar eens voorstellen ! ,de aanwinst voor de vrouw ,wegens verkoop van de calibra van t zomer , de passat variant vr6!
Voorheen waren we in t bezit van de witte passat 19D ,waar nu LuNaTiK in rondcruist .
Maar omdat we weinig kilometers in die auto reden en we voor een zeer schappelijke prijs de calibra van m''n ouders konden overnemen is toen de witte passar verkocht.
We hebben ook nog een blauwe 1,8 gehad ,die toen is ingeruild op de witte 19D ,dus dit is ons 3e 35i al !
We hebben dus nu een zwart metallic passat vr6 ,bouwjaar '92
Er zijn ,voor ik deze auto kocht ,al veel dingen aan gedaan zoals ,kettingrevisie ,nieuwe kachelradiateur ,remklauwen achter vernieuwd!, nieuwe remblokken ,nieuwe tussendemper ,enz !
Zelf heb ik de grille embleemloos gemaakt ,en aangepast , de bekleding hersteld ,zwart/rode achterlichten gekocht en gemonteerd ,sportstuur erin gezet ,golf 3 vr6 velgen ,vr6 voorspoiler eronder en veel gepoetst!
En natuurlijk de muziek ingebouwd ,met rockford subwoofer!
zie hier de foto's
Ook zijn er al andere velgen aangeschaft ,maar die komen er pas in de zomermaanden onder ,en wel een set lichtmetaal van een audi TT ,in 16 inch
Op de foto zitten ze er onder voor t passen ,maar wel met 205/55x16 ,nu zitten er 4 nieuwe 195/45x16 omheen !
(tevens zijn de 4 ,205/55x16 nog te koop merk, michelin
![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)
)
Tot zover de info ,ik hou jullie op de hoogte !