Quote:
Originally Posted by MarcoPolo
Ziet er allemaal netjes uit Jurgen en het afwerken van de details gaat ook wel goedkomen denk ik.
Maar wat ik niet goed begrijp is waarom je de rode hebt gekocht en de oude zwarte hebt verkocht ?
Was de zwarte niet in een betere staat dan de rode die je nu hebt ?
Of is dit een nieuwe uitdaging (project) en gaat het om de u.s -uitvoering ?
groeten
Marco
|
Af en toe begrijp ik mezelf ook niet
Als in mijn zwarte toenderijd geen naderhand ingebouwd zonnedak had gezeten had ik hem niet weg gedaan. Een andere dakplaat stond wel in de planning (hij staat nog in de schuur, inclusief origineel zonnedak) maar het kwam er nooit van. Verder wou ik ook een iets zwaardere motor. Om in een winter en een dak en een andere motor in te bouwen in een auto waar ik dagelijks mee rijd werd me te gek.
Toen ging ik opzoek naar een Jetta 1.8 zonder achteraf ingebouwd dak. Dat viel nog niet mee. Er was altijd wel iets mis mee qua staat kleur, uitrusting etc. Toen kwam ik deze US uitvoering tegen op MP, 20 minuten rijden van waar ik woon. Alleen zag ik er niets in vanwege de kleur. Toen ben ik nadat ik een weekje op vakantie ben geweest toch gaan kijken bij de Jetta en vond alle US dingetjes toch zo interesant dat ik hem gekocht heb. Enige nadeel is dat je heel snel aan alle aparte dingen went, echt apart is het na een tijdje niet meer.
Enige waar ik nog niet aan gewend ben is de kleur. Hij geeft zelfs af op de deurrubbers, dacht eerst dat dat kleurwas was die afgaf, maar dat komt dus doordat het 1K lak is
Doe mij maar een metallic lak!
De auto in een andere kleur spuiten is veel werk, een zwarte auto met rode motorruimte is geen gezicht vind ik. Dus dan zou alles eruit moeten.
Overspuiten in dezelfde kleur en dan blanke lak erover zou wel kunnen. Maar ik laat toch liever eerst mijn Golf 1 GTI overspuiten. Die is er ook harder aan toe.