10-01-2006, 22:27
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by einzer
wat een cool huis!!! @ René: ja die rolluiken zitten er niet voor niks voor............
@ Huibert, ik heb geen spacers, ik heb voor et 25 en achter heb ik et 20 alleen moet ik zeggen de mijne is zo laag dat het achter nog wel wat aanloop probleempjes geeft, daar moet nog ff wat aan gebeuren. Voorts heb ik voor constant problemen met mijn aandrijfas, zit nu inmiddels de tweede onder en is weer kapot!!!!!!!!!!!!!! Hij is gewoon te laag(en veel te stug) wat heb jij voor een verlaging eronder zitten??????
Trouwens qua winterwielen hebben we ook dezelfde keuze................
|
He Alex,
ik rijd met een Cobra set (lijkt op Weitec, dezelfde kleur veren), hoogte en hardheid instelbaar. Ik ben ook begonnen met TE laag rijden, aandrijfas liep aan, geen drempel kunnen nemen zonder de kat te raken, helemaal gek van, toch maar 2 cm omhoog en de hardheid iets terug, het is nu net of er comfort in zit
Ik heb overigens wel mijn wielranden laten omzetten voordat ik met deze set ging rijden, het liep met de BBS-en al iets aan, dan zouden de Revo's zeker niet goed gaan, nu kan ik achter zelfs nog wel iets naar buiten als ik wil
winterset is leuk hè, verlang wel weer naar de zomer, de Revo's vullen de kast zo mooi..
|