View Single Post
Old 07-01-2006, 00:15
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Goed, er wordt inderdaad veel gelult de laatste dagen, iedereen lijkt op z'n kop te staan over Meneer J ook beter bekent als de 'Kei-gekke-Cloner..... Hij lijkt wel ingehuurd door 'de overkant'?? In ieder geval heeft iedereen er andere ideeen over en is het zelfs zover dat mensen hun meningen hierover lijnrecht tegenover elkaar zetten en het op een bekvechten zetten.

Persoonlijk vind ik het allemaal niet zo erg. Laat zo iemand lekker lullen. Dit forum is ooit geboren uit lekker de tanden zetten in een paar mensen en het doet me dan ook ontzettend veel plezier om te zien hoe weer de nieuwe generatie forumpics ontstaat terwijl met onze kei-gekke-cloner de grond wordt aangeveegd.

Ik heb zelf een hekel aan politie-forums zoals bijvoorbeeld de Vortex, en heb me ook altijd voorgehouden dat hier nooit zo te gaan doen. Offtopic in advertenties of in iemands topic die gewoon serieuze vragen stelt? Nee, daar ben ik tegen. Een lekker rel topic over iemand die z'n eigen graf zojuist gegraven heeft? Prachtig...de lol van forums, vind ik dan! Zo'n herrietopic is vermaak voor diegene die het leuk vind om een foto van Yoda met paint te bewerken met de 'caption-van-de-maand' en diegene die het maar niks vindt, die leest er toch lekker om heen?

Persoonlijk vind ik het feit dat er hier en daar nu ineens wat herrietopics de kop op steken geen reden dat het gewone wel serieuze technische debat stil hoeft komen te liggen. Toch?

Dus, mijn zeergewaardeerde mede forummers, als je er lol in hebt, maak lekker herrie in het pure offtopic gezwam (wat mij betreft de charme van forums) en ga vooral ongestoord verder met uw wel VW bezigheden.

Ik als mod, en mijn collegas met mij, zullen ons best doen het waar het te erg wordt in te dammen, en zo onpartijdig mogelijk, naar beste inzicht, in te grijpen waar nodig.

Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote