View Single Post
Old 12-12-2005, 22:04
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Theorie:

Met een golf die zo rot is aan de onderkant en er is niks over gezegd door de verkoper terwijl hij het wel wist. Dan ben je gewoon genaaid hoe je het ook went of keert!!

Is de golf overgespoten en er is niks aan de bodem gedaan terwijl deze rot en aan gedeeltelijke vervanging toe is. Dan ben je echt verkeerd bezig geweest!

Jij veronderstelt dat de verkoper het wist... de auto kwam wel door de APK hoor... Dus sja, zou jij er dan aan twijfelen als het jouw auto was?

Quote:
Wat denk je nou, de deuren voorschermen achterschermen zijn ALLEMAAL vervangen en toen is de hele auto opnieuw gespoten! Dan ga ik er wel vanuit dat de bodem op zijn minst een 'beetje' knap is. Tuurlijk geen nieuwstaat, roest is ook niet zo erg, maar als er zulke gaten inzitten ga ik toch twijfelen.

En als je een auto koopt, en je weet wat er aan is vervangen omdat het slecht was, en je weet dat aan de bodem niks gedaan is......... Ik zou mezelf achter men oor krabben.

Nee, ik ken de hele golf verder ook niet... klaar.

Quote:
So Thom heb je weer je zegje gedaan, valt me op dat jij altijd alles beter weet, goed van jou man!

Dit vind ik wel erg zwak hoor... Ik wil alleen duidelijk maken dat er 2 kanten aan een verhaal zitten. En ik vind persoonlijk niet dat je zoiets op een forum uit moet gaan spelen.

Ik ken Marten gewoon wel, en het is geen naaibak.... En die indruk wekt(e) dit topic wel... That's all, vandaar mijn reacties
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote