wil nog wel even reageren op dit topic, die reakties etc, slaan helemaal nergens op, ik heb die auto gekocht van iemand en die was in een zodanige staat dat hij opnieuw gespoten moest worden.
wat ik heb vervangen.
front
moterkap
2 deuren.
2 voorscherms
achter alle 2 kanten nieuwe wielkastranden ingelast (oversetplaat)
achterklep, deze weer origineel gemaakt zonder wissergat.
als ik alles optel en dan kijk waar de auto voor weggegaan is, moet de huidige eigenaar echt niet klagen
de bodem leek mij nog vrij hard, heb er mischien weinig naar gekeken, zat toen goed in de tektiel, en als die in de tektiel zit dan ga ik er niet met een schroevendraaier in zitten te porren. heeft geen zin naar mijn mening, heb de bodem daarna netjes opnieuw getextieleerd.
maar een auto van 80' die niet roest is erg zeldzaam. met deze km stand.
vind het idd beetje tegenstrijdig, als ik een auto verkoop sta ik ervoor.
dus niet met reakties komen van ''bij hem koop ik liever niet een auto'' is BULLSHIT.
heb de auto voor een goede prijs verkocht, ding is helemaal opnieuw gespoten. alle plaatwerk buitenom is nieuw. wat denk je dat dat kost, en dan zit er een gat in de bodem, beetje lassen en het is weer klaar, dan moet je een nieuwe auto kopen, je weet het van tevoren. ik heb er mischien niet goed naar gekeken, maar ik wist het echt niet.
dit wou ik even kwijt zit me al een tijd dwars.
zullen straks wel weer mensen zijn die het beter weten en het een ander niet gunnen.
mzzl Marten